Wirtualny spacer Polski English Deutsch Swedish
Business Faltom Hotel Gdynia
NAJNIŻSZA CENA-REZERWACJA ON-LINE
Regulamin hotelowy

Regulamin hotelowy


REGULAMIN HOTELOWY - HOTEL BUSINESS FALTOM


1.    Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Jeśli gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 i trwa do godz. 12.00 dnia następnego.

2.    Życzenia przedłużenia pobytu Gość hotelowy powinien zgłosić do godz. 11.00 w recepcji. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości. Uprzejmie prosimy o pozostawienie karty magnetycznej w recepcji przy każdorazowym opuszczaniu hotelu.

3.    Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym, na osobie Gościa, pracowników, osób przebywających albo też w inny sposób zakłócił spokój lub funkcjonowanie hotelu.

4.    Osoby do ukończenia 18 roku życia nie mogą być samodzielnie zameldowane bez równoczesnego meldunku rodzica lub prawnego opiekuna.

5.    Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi dyrekcji hotelu natychmiastową reakcję.

6.    Na życzenie Gościa hotel nieodpłatnie świadczy następujące usługi: udzielenie informacji związanych z pobytem i podróżą budzenie o zaplanowanej porze nadzór nad bagażem Gościa powierzonym hotelowi począwszy od dnia, w którym rozpoczyna się doba hotelowa do końca dnia korzystania przez gościa z pokoju hotelowego

7.    Hotel odpowiada za kosztowności, pieniądze, papiery wartościowe oraz dzieła sztuki wyłącznie w przypadku złożenia ich do depozytu hotelowego.

8.    W hotelu między godz. 22.00, a godz. 7.00 obowiązuje zachowanie ciszy. Zachowanie osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócić spokoju pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która naruszyła tę zasadę.

9.    Każdorazowo Gość opuszczając pokój powinien sprawdzić zamknięcie drzwi. Gość hotelowy ponosi materialną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, działania lub zaniechania, jak również działania osób mu towarzyszących. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek, czajników elektrycznych i innych podobnych urządzeń,  niestanowiących wyposażenia pokoju.

10.    Do opłaty za rozmowy telefoniczne doliczana jest marża hotelowa. Sauny, łaźnia parowa, jacuzzi i siłownia są dla Gości hotelowych bezpłatne.

11.    Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym zostaną złożone w hotelowym depozycie i przechowywane przez okres 3 miesięcy.

12.    Na terenie hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia, z wyłączeniem strefy dla palących, znajdującej się za poziomie 0 przy Lobby Barze. W przypadku naruszenia zakazu palenia, Hotel obciąża Gościa kosztami odświeżenia pokoju oraz interwencji straży pożarnej, w sytuacji uruchomienia DSO. W obu przypadkach jest to koszt 200 zł.

13.    Ze względów bezpieczeństwa na terenie Hotelu obowiązuje zakaz poruszania się na rolkach, hulajnogach, deskorolkach, autkach dla dzieci i innych podobnych urządzeniach jezdnych.

14.    W związku ze zmianą przepisów o ochronie danych osobowych i wejściu w życie tzw. RODO, w dniu 25 maja 2018 roku, informujemy, że na naszej stronie znajduje się Polityka Prywatności. Informuje ona o przysługujących  Państwu prawach, a także o sposobie wykorzystywania oraz ochrony Państwa danych. Zapraszamy do zapoznania się z naszą polityka prywatności: https://www.faltombusiness.pl/pl/cennik1/

15. Na posiłkach obowiązuje strój formalny. Nie można przychodzić w szlafrokach oraz ze zwierzętami. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany menu w trakcie trwania posiłków. Zmiana może dotyczyć zarówno rodzaju, jak i ilości potraw. Oferta artykułów bezglutenowych jest ograniczona i ustalana wyłącznie przez hotel. Przy zorganizowanych bufetach (śniadania i obiadokolacje) obowiązuje jednorazowe wejście.


Dyrekcja Hotelu życzy Państwu miłego pobytu


Faltom Business Polecany
Faltom na Bookingu

KONTAKT