Wirtualny spacer Polski English Deutsch Swedish
Business Faltom Hotel Gdynia
NAJNIŻSZA CENA-REZERWACJA ON-LINE
Regulamin hotelowy

Regulamin hotelowy


REGULAMIN HOTELOWY  - HOTEL BUSINESS FALTOM GDYNIA***


1.
Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
Jeśli gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00 i trwa do godz 12.00 dnia następnego.

2.
Życzenia przedłużenia pobytu Gość hotelowy powinien zgłosić do godz. 11.00 w recepcji.
Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości.
Uprzejmie prosimy o pozostawienie karty magnetycznej w recepcji przy każdorazowym opuszczaniu hotelu.

3.
Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00.
Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym, na osobie Gościa, pracowników, osób przebywających albo też w inny sposób zakłócił spokój lub funkcjonowanie hotelu.


4.
Liczba osób w pokoju musi być zgodna z jego rodzajem. Natomiast osoby dodatkowe powyżej 7 lat muszą mieć wykupione dostawki.


5.
Zarezerwowany pokój może różnić się od przykładowych zdjęć prezentowanych na stronie internetowej hotelu.


6.
Na Gościu spoczywa obowiązek okazania dokumentu potwierdzającego datę urodzenia dziecka.


7.
W hotelu między godz. 22.00, a godz. 7.00 obowiązuje zachowanie ciszy. Zachowanie osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócić spokoju pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która naruszyła tę zasadę.

8.
Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi dyrekcji hotelu natychmiastową reakcję.

9.
Na życzenie Gościa hotel nieodpłatnie świadczy następujące usługi:
- udzielenie informacji związanych z pobytem i podróżą
- budzenie o zaplanowanej porze
- nadzór nad bagażem powierzonym przez Gościa.    

                        
10.
Hotel odpowiada za kosztowności, pieniądze, papiery wartościowe oraz dzieła sztuki wyłącznie w przypadku złożenia ich do depozytu hotelowego. Depozyt jest usługą bezpłatną.
Hotel ma prawo odmówić przyjęcia depozytu.


11.
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym zostaną złożone w hotelowym depozycie i przechowywane przez okres 3 miesięcy.

12.
Każdorazowo Gość opuszczając pokój powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
Gość hotelowy ponosi materialną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, działania lub zaniechania, jak również działania osób mu towarzyszących.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek, czajników elektrycznych i innych podobnych urządzeń, niestanowiących wyposażenia pokoju.

13.
Gości obowiązuje zakaz palenia tytoniu w pokojach. W razie naruszenia zakazu zostaną Państwo obciążeni kosztami odświeżenia pokoju i interwencji straży pożarnej w przypadku uruchomienia DSO. W obu przypadkach jest to koszt 200 zł.

14.
Do opłaty za rozmowy telefoniczne doliczana jest marża hotelowa.
Siłownia, Sauna, łaźnia parowa, jacuzzi, kamienne podgrzewane leżanki i pokój relaksacyjny są dla Gości hotelowych bezpłatne.

15.
Na posiłkach obowiązuje strój formalny. Nie można przychodzić w szlafrokach oraz ze zwierzętami.


16.
Własne artykuły spożywcze (napoje, alkohole) można konsumować wyłącznie w swoich pokojach.


17.
Gości obowiązuje zakaz wynoszenia produktów spożywczych i napoi ze śniadań oraz innych bufetów.


18.
O pobycie ze zwierzęciem gość jest zobowiązany poinformować hotel przed przyjazdem. Właściciel jest zobowiązany uiścić dopłatę, a podczas pobytu ponosi pełną odpowiedzialność za zachowania zwierzęcia.
Szczegóły przyjazdu ze zwierzęciem określa regulamin pobytu ze zwierzętami.

                                                                                Dyrekcja Hotelu życzy Państwu miłego pobytu
 


Faltom Business Polecany
Bookingcom

KONTAKT